Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine gabaroni.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje s priporočili GZS. Spletna trgovina je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Spletno trgovino Gabaroni.si upravlja  BMM, d.o.o., Gabrijele 6, 8296 Krmelj. Uporabnik je kupec v spletni trgovini.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil pravilne informacije, kot so:
– podatki podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
– kontaktni naslovi, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani je dostopen v določenem roku),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– pogoji dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
– način plačila in dostave,
– časovna veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Plačilo je možno z gotovino ob prevzemu pošiljke od kurirja ali z gotovino osebno na kmetiji. Možno je plačilo po predračunu, kartično plačilo in plačilo prek Pay Pal sistema. Račun je priložen pošiljki.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV in so v evrih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

Kupec si izbere artikel in s klikom na košarico doda artikel v košarico. Pred oddajo naročila je potrebno pregledati vsebino košarice. Nato se naročilo potrdi s klikom na blagajno. Tukaj je potrebno izpolniti vaše osebne podatke in naslov za dostavo. Potrditi pa je treba pogoje poslovanja, kar pomeni, da se strinjate z njimi. Cene navedene na spletni strani vključujejo poštnino.

Dobava/dobavni rok

Naročeno blago, ki je na zalogi, je v Sloveniji dostavljeno v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila. Dobava blaga v tujino pa je v roku 10 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejemu naročila. V primeru, da izdelka ni na voljo, vas bomo o tem obvestili pisno na vaš elektronski naslov.

Dostava

Blago naročeno v spletni trgovini gabaroni.si dostavljamo s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenija. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga pri BMM, d.o.o., Gabrijele 6, 8296 Krmelj. V primeru poškodbe blaga med prevozom se obrnite na ponudnika, ki bo odpravil nastali problem v najkrajšem možnem času tako, da boste prejeli brezhiben izdelek.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani gabaroni.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Varovanje podatkov: ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Podatki uporabnikov naše spletne trgovine v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@gabaroni.si ali po klasični pošti na naslov: BMM, d.o.o., Gabrijele 6, 8296 Krmelj. Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Družba BMM, d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Družba kot ponudnik blaga in storitev na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.